مطلب بسیار مهم





deathly hollows
















مطلب بسیار مهم

سلام به شما لطفا از امروز هرکی تقاضای تبادل لینک دارد اول عضو شود و بعد با همان یوزر نیمی که عضو شده به من توقسمت نظرات خصوصی(دقت کنید نظر خصوصی)خبر بده...

 

 

 

 

با تشکر:web master$$$$$$$$$$$$%%%^^%$#@@#$$%*&***



نظرات شما عزیزان:

پدرام
ساعت4:15---5 بهمن 1392
عالی
پاسخ:merci dash pedram


سارا مدیر وب کوروش برجیس
ساعت14:37---22 خرداد 1392
سلام.لطفا من رو لینک کن.ممنونhttp://koroshberjis.blogfa.com/ بیا آدرست رو بذار من هم شمارو لینک میکنم.مرسی [چشمک]
پاسخ:به خدا حسشو ندارم داداش........


sina cheraqhi
ساعت13:02---17 ارديبهشت 1392
خیلی از دستت ناراحت شدم
پاسخ:برای چی ؟؟؟من که اومدم به وبتم سر زدم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده توسط criss angel در شنبه 24 فروردين 1398برچسب:,

و ساعت 14:51

درباره ی ما

به وب من خوش اومدید،من می خواهم اوقات خوشی رو تو این وبلاگ داشته باشیم این جا همه آزادن و می توانند هر کاری دوس داشته باشن بکنن. چیزای جالبی واستون می ذارم به شرطی که نظر یادتون نره و حتما عضو بشید،راستی تا یادم نرفته اینم بگم که من به غیر از خبر های هری پاتری خبرای دیگه ام میذارم خیلی چیزای دیگه پس حتما عضو بشید این وبلاگ متعلق به شماست پس تعارف نکنید و هر مشکلی که داشت به من اطلاع بدید حتی اگر تم وبم قشنگ نیست بگید که عوضش کنم ممنون ،بای!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

criss angel

»تعداد بازديدها:

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: